Pages

Friday 27 July 2012

~ MUET with Cikgu Shida ~

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, akhirnya berakhir jugak exam MUET aku ari nie.. 
wa.. heaven giler.. hehe ^^ bertambah2 sronok bila lpas je abis exam yang ke-4 iaitu listening tepat pukul 12.35 tengah ari, apalagi pegi berposing2 with Cikgu Shida ler.. kuikuikui.. Mula2 aku pun xtahu yang salah sorang daripada Examiners kitaorang ni CikguShidaDariParit.. Seyes, agak lama jugak la aku tenung Cikgu Shida nie.. Untuk kepastian la katakan.. hahaha..

Cikgu Shida?


Ni nak cite sikit sapa Cikgu Shida nih.. haha.. Tapi rasanya ramai dah kenal kot kan..

Full Name: Roshida Bt. Abd Aziz
Popular Name: CikShidaDariParit
Birthday: 21 April 1972
Personal Interest: Creating Own Self Miming Clips Videos
Hometown: Parit, Perak

Mula2 aku dapat tahu kewujudan Cikgu Shida ni pun sebab dok dengar member2 kolej sibuk cite pasal miming video lagu CikShidaDariParit kat Youtube. hehe.. Bak kata dorang video2 lagu CikShida ni kalu tengok time tengah tension dengan assignment memang best sebab video 2 lawak & dapat release tension..  Dengan rasa berminatnya aku terus search kat Youtube CikShidaDariParit ni ha..Kira2 dalam 1sem jugak la aku minat sangat tengok video lagu CikguShida nie.. Dok bergelak sakan dengan dak bilik hostel.. hehehe..

Suprisingly (ceh, mentang2 baru lepas jawab MUET tadi.. speaking plak.. kui3) ari ni dapat jumpa Cikgu Shida depan mata, siap bergambar lagi 2.. ha..... nak tengok lettew kan.....

With Cikgu Shida
Tu dia.. Semua dok pakat nak pic2 dengan Cikgu Shida nie.. For me she Nice & Simple.. Tak sombong langsung bila diajak pic2 dengan kitaorang.. Anytime.. hehe

~ Orait, keep following my blog k.. Tq ^^ ~


4 comments:

Copyright@Segala yang Tercatat di Blog ini adalah Hak Milik Semuanyadcni.blogspot