Pages

Saturday 14 July 2012

Glogster?

Assalamualaikum.. Hope semua sihat2 la ye.. Agak lama jugak aku da tak updated new post kan.. ^^
Kali ni aku nak cite pasal hobi baru aku.. haha.. Dsamping Blogging aku juga buat Glogster.. 


Glogster?

Mesti korang tertanya2 kan apa itu Glogster.. Yang sebenarnya aku sendiri pun baru je tahu kewujudan Glogster ni.. huhu.. Thanks to Mdm Noor Faizah sbb perkenalkan Glogster ni dalam kelas Multimedia Presentation.. Kalau tak memang ktorg takkan tahu la kalau Mdm xsentuh pasal nih.. 

Glogster ni juga salah satu social network dmana membolehkan kt sebagai user untuk create interactive poster dgn percuma sahaja.. Tapi, untuk create yang lebih interactive perlulah berbayar.. Bagi aku, yang free ni pun dah cukup interactive.. Dalam Glogster ni user bole insert text, image, photos, audio (MP3), videos, sebarang special effects dan juga sebarang element yang membolehkan generate a multimedia on9.. Poster yang sudah siap juga bole share mcm dlm blog.. 

Untuk tahu lebih lanjut bole click ke link ni (Tutorial Glogster)

Orait.. Ni salah satu poster yang aku baru je siapkan.. huhu.. Take a have a look.. Have a nice day.. Wsalam.. ^^
Then help me to ---> Rate It! Tq.. ^^

http://nurbalqis.edu.glogster.com/research/

Sorry pic xbrapa cntik..

 p/s: Bole create account at ---> http://www.glogster.com/
Ataupun create account as student kalau ada id teacher at ---> http://edu.glogster.com/


No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala yang Tercatat di Blog ini adalah Hak Milik Semuanyadcni.blogspot