Pages

Monday 2 July 2012

Alhamdulillah.. ^^

Assalamualaikum..


That's my college (KPMSI).. huhu ^^ 
Dengan semangat dan azam baru yang berkobar2 nie aku akan balik SI esok (3hb).. Yup! My last sem is waiting for me.. hahaha.. Sepatutnya aku daftar masuk balik 5hb tapi disebabkan adik aku pula akan sambung study kat cni sbagai junior ku & perlu berdaftar pada 3hb, jadi aku pun kena balik 3hb jugak.. ceit! macam tak biasa plak balik rumah sewa awal.. huhu.. 

Alhamdulillah.. Result pun dah keluar.. Aku bersyukur sangat dengan result yang aku dapat.. Sangat2 memberangsangkan..^^ Sememangnya banyak dugaan yang aku terima semasa sem lepas yang perlu aku tempuhi dengan tenang.. Sehinggakan aku hampir berputus asa.. Namun itu tidak mematahkan semangat ku dan aku sedar, setiap dugaan yang Allah beri pasti ada ganjaran yang menanti dan akhirnya aku mendapat hadiah itu untuk diri sendiri.. 
Syukran Ya Allah..


~ Allah tak akan beri sesuatu dugaan yang kita sendiri tidak mampu untuk tempuhi.. Semuanya bergantung pada diri kita, macam mana perlu kita selesaikan dengan bersandarkan sepenuhnya kepada Allah.. Doa Usaha Istiqamah & Tawakal (DUIT) ~

~ Semester terakhir ku.. Doakan kejayaan ku.. Syukran. ^^ ~


2 comments:

  1. moga najah ye balqis
    disamping mendapat kejayaan
    yang diredhai Allah :)
    rabbana zidna ilman nafi'a
    warzuqna fahman wasi'a..
    Allahumma amin~

    ReplyDelete

Copyright@Segala yang Tercatat di Blog ini adalah Hak Milik Semuanyadcni.blogspot