Pages

Wednesday 22 May 2013

Haaachuummmm...! Berhabuknya...

Assalamualaikum... ^^ um.. Kalau tengokkan tajuk kat atas nie, memang dah syak dah.. Sah lah dah berhabuk bebenor Blog aku nih.. Semenjak further study ni aku dah susah nak sentuh blog kesayangan ku nie.. 

Buzy sangat ker?? 


Nak dijadikan cerita tak la buzy mana.. Cuma letih dan  haa yang ni masalah yang paling besar sebenarnya.. 'M' ni besar sangat.. MALAS..! huh.. Tak dapat nak menolongnyer.. haa haa


Eyup! Sebenarnya aku baru je lepas dari exam week... Yahoooo!!.. Cayalah... Sebab itu la aku rajin nak mengupdate Blog kesayangan ku nih.. hee~ Cite dye skarang aku tengah cuti sem selama beberapa minggu nih.. Yeay! sukenyeee... Suka2 jugak, tapi ingat dok rumah jangan duduk saja.. Tolong2 la ibu abah kat rumah tuu.. Bila lagi kita nak tolong mereka kalau bukan masa cuti ni.. Jadi amik la sedikit waktu tolong2 kemas luar dan dalam rumah.. ^^ Peringatan untuk semua dan juga diri sendiri.. Chill la.. Besar pahala nya tolong ibu bapa.. Tambah lagi jika hati kita IKHLAS.. Ikhlas dalam melakukan apa jua amalan yang diredhai Allah.. Haa, dalam bab ni jangan nak besar sangat 'M' tu ye.. Kalau 'M' nak update Blog tak pe.. JANGAN 'M' nak tolong ibu bapa.. JANGAN! Cuba Cuba & Cuba rajin2 kan diri tue ye.. 


~ Keep Following My Blog.. TQ.  ~


No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala yang Tercatat di Blog ini adalah Hak Milik Semuanyadcni.blogspot