Pages

Saturday 12 May 2012

Permulaan Ku..

Assalamualaikum.. 



Hari ni pada 1:46am, Ahad, 13 May 2012 bermula lah penulisan ku sbagai seorang blogger.. hehe.. sblum 2 aku nk prknalkn dri kpd yg mmbca blog "Semuanya D Cni".. knalkn, nma pnggilan Qis.. ^^ jdinyer smua bole mngenali aku dgn nma pnggilan aku iaitu Qis.. aku ank sulung drp 5 org adik bradik.. 4 prmpuan 1 llaki.. Syukurlah, d seorg waris lelaki, adikku yg ke-4.. hurmm.. brckap tntang keluarga, smemangnya aku mmiliki keluarga yg amat aku sayangi.. ibu abah yang memahami.. adik2 yang mempunyai ragam masing2.. yg penting aku nk dorg tahu yg aku sgt syg dorg semua..

Seorg student, Kolej Profesional Mara Seri Iskandar Perak.. jurusan HND Business & IT.. dmna tahun ini adalah thun akhir aku sbgai student HND.. huhu.. Berkat doa & usaha hopefully, lpas ni dpt smbung blajar la amek degree.. Doakan ye.. Mekasih.. ^^

Smemangnya aku msih baru d cni.. jadinyer xsmpat nk update pe2 lgi.. 

~ To Check It Out More.. Don't Forget To Keep Reading My Blog ^^ ~

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala yang Tercatat di Blog ini adalah Hak Milik Semuanyadcni.blogspot